Garantie & Klachten

Bij BaiBien staan we voor kwaliteit en service. We doen ons uiterste best om jouw bestelling in perfecte staat te leveren. Toch kan het gebeuren dat een product beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders aan de hand is. Meld eventuele gebreken dan binnen 14 dagen na ontdekking via het retourformulier.

 

Valt het defect binnen de garantievoorwaarden? Dan zorgen wij uiteraard kosteloos voor reparatie of vervanging. Let op: op de volgende onderdelen bieden wij géén garantie:

  • Knopen, kralen, stenen en schoudervullingen

  • Pilling of pluizen van bepaalde stoffen

  • Loslatende pailletten

  • Ritsen van jassen

  • Gaten door verkeerd strijken

  • Verkleuring of krimp door verkeerd wassen

  • Winkeltrekkers of beschadiging aan de hak van schoenen

Daarnaast kunnen panty’s, haaraccessoires en sieraden alleen geretourneerd worden als de verzegeling (de originele verpakking) nog intact is – dit in verband met hygiëne.

 

Klacht melden

Heb je een klacht over een artikel dat je hebt ontvangen? Dat vinden we natuurlijk vervelend, en we helpen je graag verder.

Meld je klacht binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling via het retourformulier en vermeld daarbij de volgende gegevens:

  • Je ordernummer

  • De naam van het artikel

  • Een duidelijke foto van de klacht

We streven ernaar om jouw melding binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen en je via e-mail een passende terugkoppeling te geven.

 

Na ontvangst

Is er een probleem ontstaan tijdens het dragen van een artikel, binnen twee maanden na ontvangst? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Ook dan denken we graag met je mee over een goede oplossing.